iPhone repareren – meest gestelde vragen

iPhone repareren dezelfde dag mogelijk?

Meestal kunt u -desgewenst- op dezelfde dag bij ons terecht voor de reparatie van uw iPhone of iPad. U kunt ook langskomen zonder afspraak, contact opnemen, of bel voor een afspraak.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

U kunt bij ons pinnen, contant betalen of betalen met een bankoverschrijving. Helaas accepteren wij geen creditcard betalingen!

Kan ik ook zonder afspraak mijn iPhone, iPad of Macbook brengen?

Ja, dat is mogelijk. U kunt tijdens onze openingstijden (maandag tot en met vrijdag 10.00u-18.00u) ten alle tijden uw iPhone, iPad, Macbook, iMac of Mac Mini komen langsbrengen. Wanneer u er zeker van wilt zijn dat wij uw iphone repareren op de volgende dag of zelfs direct, vragen wij u eerst een afspraak te maken via ons contactformulier.

Kan ik mijn iPhone of iPad ook naar Repairking opsturen?

Ja, dat kan, maar neem eerst contact met ons op om deze aan te melden en een reparatie nummer te krijgen. U kunt uw apparaat via de post naar ons opsturen voor een reparatie. Stuur uw apparaat echter NOOIT op voordat u deze eerst bij ons heeft aangemeld. Zo weet u zeker dat alles goed gaat. Wij zijn te bereiken via (030) 7370008 of [email protected].

Repareren jullie ook Macbooks?

Jazeker! Wij repareren naast alle iPhones en iPads ook elk type Macbook, iMac en Mac Mini. Wij kunnen u helpen bij reparatie aan onder andere beeldscherm, harde schijf, toetsenbord, beschadigde case, waterschade, moederboard en meer.
Voor vragen zijn wij te bereiken via (030) 7370008 of [email protected].

Hoe kan ik de status van mijn reparatie volgen?

Zodra u uw iPhone, iPad of Macbook naar ons heeft opgestuurd, ontvangt u van ons een mail wanneer deze is ontvangen en onderzocht. In de mail vermelden wij de benodigde reparatie en bijbehorende kosten en vragen om uw akkoord vooraf.

Gratis parkeren

U kunt uiteraard gratis parkeren voor de deur.

Mijn iPhone of iPad is beschadigd, wat nu?

Indien een iPad of iPod val-, stoot-, druk- of waterschade heeft opgelopen valt dit niet onder de Apple garantie. Wij kunnen uw iPhone of iPad wel repareren tegen de scherpste tarieven. U kunt langskomen met uw apparaat of deze naar ons opsturen.

Hoe lang duurt de reparatie?

De meeste reparaties kunnen binnen 30 minuten gedaan worden. Soms kan het voorkomen dat het slimmer is om uw toestel achter te laten. Bijvoorbeeld bij drukte. Wij streven er dan naar om uw iPhone of iPad dezelfde dag nog te repareren zodat deze door u opgehaald of naar u opgestuurd kan worden, afhankelijk van uw wensen.

Hoe kunt u het beste uw iPhone of iPad verpakken voor verzending?

Het beste is om uw toestel te verpakken in een bubbeltjes plastic envelop, te koop bij uw boekhandel. U kunt voor de zekerheid nog een krant of stuk karton in de envelop bijvoegen. Stuur aub ALLEEN uw toestel op, geen opladers, snoeren of andere accessoires. Deze heeft Repairking zelf.

Retourzendingen

Mocht u door wat voor reden dan ook een zending terug willen sturen, graag EERST CONTACT OPNEMEN telefonisch of per email. U krijgt dan van ons een Reparatie servicenummer op basis waarvan we uw apparaat inboeken in ons systeem. Anders bestaat het risico dat een zending bij ons aankomt zonder dat duidelijk is van wie deze afkomstig is, of wat de bedoeling is.

Waterschade

Is uw iPhone of iPad nat geworden? Schakel dan het apparaat ZO SNEL MOGELIJK UIT en laat deze uit. Leg uw apparaat NIET op de verwarming en probeer deze ook niet droog te föhnen, dit versnelt het oxidatie proces. Om het vocht uit uw apparaat te onttrekken kunt u het beste uw apparaat in ongekookte rijst leggen en deze zo snel mogelijk bij ons langsbrengen. Neem direct contact op via (030) 3.200.201 om een afspraak te maken.

Repairking Verzendingen

Wij versturen uw toestel binnen 1-3 dagen terug mits de benodigde onderdelen op voorraad zijn en uw betaling voor die tijd binnen is. Bezorging wordt gedaan door PostNL of GLS. Wanneer u bij de bezorging niet thuis bent, zal het pakket de volgende dag nogmaals worden aangeboden. Daarna kunt u uw pakket afhalen bij het voor u dichtstbijzijnde postkantoor.

Afhalen

Wanneer uw toestel gerepareerd is, kunt u deze uiteraard ook bij ons afhalen tijdens kantooruren.

Repareert Repairking onder Apple garantie?

Nee. Onze reparatie’s vallen vallen buiten de Apple garantie. De garantie op een nieuwe iPhone of iPad bedraagt slechts 1 jaar. Water-, valschade en schade door onjuist gebruik (bv. het openmaken of het uitvoeren van een ‘jailbreak’) zal de garantie van het toestel over het algemeen al doen vervallen! Gelukkig kunt u dan nog steeds bij ons terecht! Indien gewenst, kunnen wij uw iphone repareren tegen de scherpste tarieven. U kunt langskomen met uw apparaat of deze naar ons opsturen.

Garantie op Repairking reparaties

Helaas komt het soms voor dat een onderdeel toch een defect vertoont na reparatie. Repairking biedt een 100% kwaliteitsgarantie en daarom geven wij u standaard 3 maanden garantie op de reparatie van uw toestel. Zie onze algemene voorwaarden.

Gebruikt Repairking originele onderdelen?

Bij Repairking gebruiken wij uitsluitend originele onderdelen voor uw toestel. Mochten deze niet op voorraad zijn dan gebruiken wij hoogwaardige onderdelen die wat betreft kwaliteit vergelijkbaar zijn met het origineel.

Inboedel verzekering of WA - verzekering

Zijn uw elektronische apparaten wellicht binnenshuis of zelfs buitenshuis verzekerd via uw inboedelverzekering? Dan kunnen wij u iphone repareren en kunt u de rekening indienen bij uw verzekering. Neem hiervoor contact op met uw verzekeringsmaatschappij.

Privacy

Repairking gaat altijd vertrouwelijk om met uw persoonlijke gegevens. Uw gegevens zullen nooit aan derden worden verstrekt.